Na skupštini udruge PPS, održane 14.6.2022. u Osijeku, sudjelovalo je 33 od 64 redovna člana udruge, čime je utvrđen kvorum za održavanje iste. Teme dnevnog reda bile su:
- Utvrđivanje potrebnog broja članova za kvorum.
- Otvaranje sjednice skupštine.
- Izbor radnih tijela skupštine.
- Rasprava / glasanje o usvajanju predloženog dnevnog reda.
- Prezentacija financijskog izvješća za 2021 godinu.
- Rasprava / glasanje o usvajanju fin. izvješća.
- Prezentacija izvješća o radu udruge u 2021 godini.
- Rasprava / glasanje o usvajanju izvješća o radu udruge.
- Prezentacija financijskog plana za 2022 godinu.
- Rasprava / glasanje o usvajanju fin. plana.
- Prezentacija plana rada udruge za 2022 godinu.
- Rasprava / glasanje o usvajanju plana rada udruge.
- Izbor novog upravnog odbora
- Rasprava / glasanje o visini članarine za 2021 godinu.
- Rasprava / glasanje o izmjeni statuta u vezi glasanja elektronskim putem.
- Predstavljanje rezultata Hombre 3
- Razno
Nakon prebrojavanja glasova oformljena su tijela skupštine:
Predsjednik radnog predsjedništva | Kristina Mastanjević |
Zapisničar | Davor Matasović |
Ovjerovitelj zapisnika | Josip Klaić |
Nakon što jeizglasan dnevni red, prezentirana su financijska izvješća i planovi za 2021. i 2022. godinu, te su isti jednoglasno prihvaćeni.
Zatim je uslijedilo glasanje za upravni odbor (u nastavku UO) udruge. Jednoglasno je izglasan novi UO:
Predsjednik | Igor Ilić |
Potpredsjednik | Ante Anušić |
Tajnik | Ivan Bašić |
Blagajnik | Ivan Erdeljić |
Glasnogovornik | Luka Pavličić |
Za raspravu o izmjenama statuta nismo imali potrebnu 2/3 većinu i prijedlog izmjene nije bio dovoljno dobro pripremljen. U nastavku se ipak raspravljao o slijedećem:
- glasanje elektronskim putem (potrebno detaljno istražiti i pripremiti izmjenu)
- uvođenje gospodarske djelatnosti u temeljnu djelatnost udruge (za sada imamo doregistriranu gospodarsku djelatnost, ali nam je zbog nekih natječaja trebala GD u temeljnoj djelatnosti)
- predlagale su se i izmjene o potrebnom broju članova za skupštinu i većinu potrebnu za izmjenu statuta
Za sve ovo biti će sazvana skupština.
Na raspravi o visini članarine za 2022. godinu izglasana je cijena od 100kn, a visina članarine za 2023. godinu u iznosu od 20€.
Nakon predstavljanja financijskog izvještaja trećeg Hombre-a, krenula je rasprava o istom i o održavanju idućih.
Neki od prijedloga koji su raspravljani i ostavljeni za Hombre sastanak su:
- povećanje broja gostiju
- povećanje cijene ulaznice
- fiskalna kasa za ulaznice ili neki od online servisa
- outsource-ing poslova oko stolova, klupa, suncobrana, prijevoza i sl.
- ranija priprema materijala za sponzorstva
Za sve ovo biti će sazvana posebna sjednica.
Pod temom razno, razgovaralo se o uključivanju knjigovođe u rad udruge. Igor Ilić je predložio svog kolegu koji je voljan obavljati taj posao za 100kn/mj. Svi dodatni prijedlozi su dobrodošli.
Nadalje pričalo se i o digitalizaciji, odnosno apliciranju na fondove i projekte, te se odlučilo da bi bilo dobro kontaktirati firme koje se bave time, da vidimo što se da napraviti. Svi prijedlozi takvih firmi su dobrodošli.
Vezano na ovo gore, raspravljalo se o tome da bi se moglo povezati sa nekim osobama ili firmama koje bi profesionalno mogle pronalaziti sponzore ili neka druga financiranja, koje bi se od obavljenog posla naplaćivala. Svi prijedlozi su dobrodošli.
Također, vodila se rasprava o redovnim i podržavajućim članovima. Zaključak je da sve kolege koji ne dolaze redovno, zamolimo da podnesu zahtjev u dogovoru sa UO o promjeni statusa u podržavajućeg člana. Time bi pojednostavili održavanje skupštine i sl.
Nova web stranica je u procesu i izradi i na njoj će se nalaziti svi bitni dokumenti i izvješća, te statut udruge.